Podmínky krátkodobého pronájmu prostor a zařízení byl schválen na zastupitelstvu obce 23.6.2022. Níže uvádíme schválený ceník a podmínky pronájmu:

Ceny jsou včetně DPH 21 %.

 

Prostory

Cena pro občany Dlouhého

Cena pro neziskové organizace se vztahem k obci

Cena pro firmy se vztahem k obci

Zvolenou variantu označte

X

1

Sál KD + kuchyňka + Gril bar

600,- Kč

1 000,- Kč

2 500,- Kč

 

2

Gril bar + venkovní prostor bez pergoly

400,- Kč

400,- Kč

600,- Kč

 

3

Víceúčelové hřiště s rezervací

xxx

xxx

1 250,- Kč

 

4

Celý areál KD včetně venkovní části včetně pergoly (mimo prostor hospody)

1 000,- Kč

1 200,- Kč

6 000,- Kč

 

5

Místnost vedle hospody „Dvojka“ (bez služeb hospody)

200,- Kč

500,- Kč

500,- Kč

 

6

Zasedací místnost na OÚ + kuchyňka

400,- Kč

xxx

xxx

 

7

Pronájem výčepního zařízení Lindr 25K (kostka)

100,- Kč

xxx

xxx

 

8.

Kontaktní gril Tefal

100,- Kč

100,- Kč

100,- Kč

 

V ceně nájmu je možnost zapůjčení inventáře v kuchyňce i gril baru, viz příloha.

Nájemné může být sníženo, případně odpuštěno starostou obce.

Spolek SDH Dlouhé je od nájemného osvobozen (využívá se částečně i vybavení spolku), při konání akcí zajistí úklid.

Povinnosti nájemce:

  1. Nájemce bude užívat pronajaté prostory jen k účelu uvedenému v této smlouvě.
  2. Pronajímatel předá prostory a zařízení nájemci v termínu dle dohody a nájemce vrátí tyto v nejbližší době po skončení akce ve stavu, v jakém byly převzaty.
  3. Bez předchozího souhlasu pronajímatele je zakázáno upevňovat do podlah, stěn, obkladů, stropů hřebíky a šrouby, vrtat do nich otvory nebo jinak poškozovat budovu nebo její zařízení. Poškozené zařízení, které je předmětem pronájmu, musí nájemce nahradit na své náklady.
  4. Gril na prase nesmí být umístěn na zámkové dlažbě (pouze na travnaté ploše).
  5. Nájemce zajistí dodržování zákazu kouření ve všech prostorách kulturního domu i obecního úřadu.
  6. Uhradit spotřebovanou elektrickou energii a plyn. Pro topení je možné využít kamna v sále KD i ve Dvojce s použitím vlastního dřeva.
  7. Zajistit úklid po skončení akce. Úklid se provádí v rozsahu: umytí stolů, jejich srovnání, srovnání židlí, smetení a umytí podlah, umytí a úklid nádobí, vytření lednice, likvidace zbytků, sesbírání odpadků v okolí KD, vyprání utěrek a ručníků. Úklid se provádí včetně chodeb, WC a využívaných místností. Úklid lze případně dohodnout za úplatu.
  8. V případě zapůjčení ubrusů je nutné  uhradit poplatek za jejich vyprání a opotřebení, v případě ztráty, nebo zničení ubrusu uhradit jeho cenu.
  9. Nájemce zajistí odvoz a likvidaci odpadu vzniklého v souvislosti s pronájmem.
  10. Při odchodu zkontrolovat, zda jsou elektrospotřebiče (zejména varná konvice, mikrovlnka apod. odpojeny od elektrické energie.
  11. Pozamykat jednotlivé místnosti a kuchyňku zamknout zevnitř.
  12. Součástí smlouvy je protokol o předání a převzetí pronajatých prostor a inventáře, který zaeviduje škody vzniklé při akci.
  13. Nájemce se zavazuje uhradit škody na vybavení prostor a inventáři, které vznikly při akci.
  14. Celkovou úhradu provede nájemce na Obecním úřadě do 7 dnů od skončení akce.