Podmínky krátkodobého pronájmu prostor a zařízení byl schválen na zastupitelstvu obce 23.6.2022. Níže uvádíme schválený ceník a podmínky pronájmu:
Ceny jsou včetně DPH 21 %.
|
Prostory |
Cena pro občany Dlouhého |
Cena pro neziskové organizace se vztahem k obci |
Cena pro firmy se vztahem k obci |
Zvolenou variantu označte X |
1 |
Sál KD + kuchyňka + Gril bar |
600,- Kč |
1 000,- Kč |
2 500,- Kč |
|
2 |
Gril bar + venkovní prostor bez pergoly |
400,- Kč |
400,- Kč |
600,- Kč |
|
3 |
Víceúčelové hřiště s rezervací |
xxx |
xxx |
1 250,- Kč |
|
4 |
Celý areál KD včetně venkovní části včetně pergoly (mimo prostor hospody) |
1 000,- Kč |
1 200,- Kč |
6 000,- Kč |
|
5 |
Místnost vedle hospody „Dvojka“ (bez služeb hospody) |
200,- Kč |
500,- Kč |
500,- Kč |
|
6 |
Zasedací místnost na OÚ + kuchyňka |
400,- Kč |
xxx |
xxx |
|
7 |
Pronájem výčepního zařízení Lindr 25K (kostka) |
100,- Kč |
xxx |
xxx |
|
8. |
Kontaktní gril Tefal |
100,- Kč |
100,- Kč |
100,- Kč |
|
V ceně nájmu je možnost zapůjčení inventáře v kuchyňce i gril baru, viz příloha.
Nájemné může být sníženo, případně odpuštěno starostou obce.
Spolek SDH Dlouhé je od nájemného osvobozen (využívá se částečně i vybavení spolku), při konání akcí zajistí úklid.
Povinnosti nájemce:
- Nájemce bude užívat pronajaté prostory jen k účelu uvedenému v této smlouvě.
- Pronajímatel předá prostory a zařízení nájemci v termínu dle dohody a nájemce vrátí tyto v nejbližší době po skončení akce ve stavu, v jakém byly převzaty.
- Bez předchozího souhlasu pronajímatele je zakázáno upevňovat do podlah, stěn, obkladů, stropů hřebíky a šrouby, vrtat do nich otvory nebo jinak poškozovat budovu nebo její zařízení. Poškozené zařízení, které je předmětem pronájmu, musí nájemce nahradit na své náklady.
- Gril na prase nesmí být umístěn na zámkové dlažbě (pouze na travnaté ploše).
- Nájemce zajistí dodržování zákazu kouření ve všech prostorách kulturního domu i obecního úřadu.
- Uhradit spotřebovanou elektrickou energii a plyn. Pro topení je možné využít kamna v sále KD i ve Dvojce s použitím vlastního dřeva.
- Zajistit úklid po skončení akce. Úklid se provádí v rozsahu: umytí stolů, jejich srovnání, srovnání židlí, smetení a umytí podlah, umytí a úklid nádobí, vytření lednice, likvidace zbytků, sesbírání odpadků v okolí KD, vyprání utěrek a ručníků. Úklid se provádí včetně chodeb, WC a využívaných místností. Úklid lze případně dohodnout za úplatu.
- V případě zapůjčení ubrusů je nutné uhradit poplatek za jejich vyprání a opotřebení, v případě ztráty, nebo zničení ubrusu uhradit jeho cenu.
- Nájemce zajistí odvoz a likvidaci odpadu vzniklého v souvislosti s pronájmem.
- Při odchodu zkontrolovat, zda jsou elektrospotřebiče (zejména varná konvice, mikrovlnka apod. odpojeny od elektrické energie.
- Pozamykat jednotlivé místnosti a kuchyňku zamknout zevnitř.
- Součástí smlouvy je protokol o předání a převzetí pronajatých prostor a inventáře, který zaeviduje škody vzniklé při akci.
- Nájemce se zavazuje uhradit škody na vybavení prostor a inventáři, které vznikly při akci.
- Celkovou úhradu provede nájemce na Obecním úřadě do 7 dnů od skončení akce.